Yerel Haber
Adıyaman Belediyesi’nden İmamağa Mahallesi’ne yeni taziye evi
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comAdıyaman Belediyesi tarafından İmamağa Mahallesi’nde yapımı tamamlanan yeni taziye evi, bugün saat 20.00’de düzenlenecek törenle hizmete açılacak. Açılışın ardından Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, vatandaşların talep ve önerilerini dinleyecek.
Adıyaman Belediyesi tarafından İmamağa Mahallesi’nde yapımı tamamlanan yeni taziye evi, bugün saat 20.
00’de düzenlenecek törenle hizmete açılacak.