Yerel Haber
Ankara'da eşinin bıçakladığı kadın hayatını kaybetti
NaHaber1 dk okuma
şüpheli gözaltında.
Ankara'da bir kadın, eşi tarafından bıçaklanarak ağır yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, kadını hastaneye kaldırdı ancak yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Kadının hayatını kaybettiği öğrenildi.
Olayın ardından polis ekipleri, şüpheli eşi kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. Şüphelinin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü belirtildi.
Yetkililer, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatıldığını duyurdu. Kadının kimliği ve olayın detaylarıyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Aile içi şiddet olaylarının sıkça gündeme geldiği Türkiye'de, bu tür trajedilerin önlenmesi için yetkililerin daha etkin önlemler alması bekleniyor.