Son DakikaSon Dakika
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem ayında 19 ilçede
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comAntalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayında geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Bu kapsamda 19 ilçede vatandaşlara 40 bin porsiyon aşure ikram edilecek.