Yerel Haber
Batman'da serinlemek için çaya giren genç boğuldu
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comBatman'da çaya giren 22 yaşındaki genç boğuldu
Batman'ın Balpınar beldesinde serinlemek için Batman Çayı'na giren 22 yaşındaki İsmail A.
, bir süre sonra suda çırpınmaya başladı.
Durumu fark eden vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye sağlık, itfaiye ve jandarma ekipleri yönlendirildi.
Ekipler tarafından sudan çıkarılan İsmail A.