Bolu'da TEM Otoyolu'nda 6 düzensiz göçmen yakalandı
nahaber.comBolu TEM Otoyolu'nda 6 düzensiz göçmen yakalandı, organizatör tutuklandı.
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, TEM Otoyolu üzerinde düzensiz göçmenlere yönelik denetim gerçekleştirdi. 19 Haziran'da yapılan operasyonda, yasa dışı yollarla Türkiye'ye girdiği tespit edilen 6 Suriye uyruklu göçmen yakalandı. Göçmenler, Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Yakalanan düzensiz göçmenler hakkında sınır dışı işlemleri başlatıldı.
Operasyon kapsamında göçmen kaçakçılığı suçundan gözaltına alınan A. S. isimli şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. 20 Haziran'da çıkarıldığı mahkemece tutuklanan A. , cezaevine gönderildi. Yetkililer, kaçak göçle mücadele kapsamında denetimlerin aralıksız süreceğini belirtti.