Bolu'da tır alev alev yandı
nahaber.comTEM Otoyolu Bolu geçişinde tır alevlere teslim oldu, sürücü son anda kurtuldu.
TEM Otoyolu Bolu geçişi Dağkent mevkiinde akşam saatlerinde meydana gelen olayda, Ankara istikametine seyreden bir tırın motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Sürücü durumu fark ederek aracı emniyet şeridine çekti ve 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulundu. Sürücünün araçtan inmesinin hemen ardından alevler büyüyerek tırın kupasını ve dorsenin bir bölümünü sardı.
Bölgeye kısa sürede ulaşan Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, alev alev yanan araca müdahale etti. Yangın kontrol altına alınarak söndürülürken, tır kullanılamaz hale geldi. Olayda can kaybı yaşanmazken, otoyolda seyreden diğer sürücüler korku dolu anlar yaşadı. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.