Yerel Haber
Bulancak Belediye Başkanı Sıbıç: Babamsız ilk Babalar Günü'm
NaHaber1 dk okuma
Başkan Sıbıç, Babalar Günü'nde babasını kaybetmenin acısını paylaştı.
Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Babalar Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Mesajında, bu yıl ilk kez babası olmadan Babalar Günü'nü geçirdiğini belirten Sıbıç, duygusal ifadelere yer verdi.
Sıbıç, babasından aldığı değerlerin hayatına ve belediye başkanlığı görevindeki hizmet anlayışına yön vermeye devam ettiğini söyledi.
Başkan Sıbıç, tüm babaların Babalar Günü'nü kutlayarak, babaların aile içindeki önemine vurgu yaptı.
Mesajında, babaların fedakarlıklarının unutulmaması gerektiğini ifade eden Sıbıç, vefat eden babaları rahmetle andı.