Cabral'dan Trabzonspor açıklaması: Harika planları vardı


Cabral, Trabzonspor'un transfer görüşmelerinin çok olumlu geçtiğini belirtti.
Benfica'dan ayrılarak Trabzonspor'a transfer olan Sidny Lopes Cabral, 2026 Dünya Kupası H Grubu ikinci maçında Yeşil Burun Adaları'nın Uruguay ile 2-2 berabere kaldığı karşılaşmanın ardından karma alanda konuştu. Genç futbolcu, Luz Stadı'ndaki eski takım arkadaşlarıyla hiçbir sorunu olmadığını ve herkesle iyi ilişkiler kurduğunu vurguladı.
Cabral, "Benfica'da hiçbir şey olmadı. Trabzonspor ile çok olumlu bir görüşme gerçekleştirdik ve benim için harika planları vardı. Doğru zamanın geldiğini hissettim ve bu görüşmeler oldukça verimli geçti. Kariyerimdeki bu yeni sayfa için kendimi çok öz güvenli hissediyorum" dedi.
Real Madrid'in yıldızı Vinícius Júnior ile yaşadığı forma değişimi krizine de değinen Cabral, Benfica'da "yanlış giden hiçbir şey" olmadığını belirtti. "Soyunma odasında tüm oyuncularla aram çok iyiydi. Özellikle Prestianni ve Otamendi ile yakın bir arkadaşlığım vardı, aramızda hiçbir problem yaşanmadı" ifadelerini kullandı.
Uruguay karşısında alınan 2-2'lik beraberliği değerlendiren Lopes Cabral, artık dinlenmeye çekilmeleri gerektiğini söyledi. "Zor bir maçtı, çok savaştık ve çok fazla ikili mücadeleye girdik. Ancak şimdi bir sonraki maça odaklanacağız, toparlanacağız ve ardından Suudi Arabistan'ın nasıl oynayacağını analiz edeceğiz" dedi.
Yeşil Burun Adaları, Cumartesi günü TSİ 01:00'de Suudi Arabistan ile karşılaşacak. "Mavi Köpekbalıkları" lakaplı takım, bu maçı kazanması halinde Dünya Kupası'nda bir üst tura yükselmeyi garantileyecek. Beraberlik durumunda ise grubu ikinci sırada bitirme ihtimalleri bulunuyor.