Dünya
Danimarka'da Türk Büyükelçi'ye veda jesti
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comPakistan Büyükelçisi, Kopenhag'da Türk mevkidaşı için düzenlenen veda resepsiyonunda dostluk mesajı verdi.
Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da, görev süresi dolan Türk Büyükelçi Mehmet Tekin onuruna bir veda resepsiyonu düzenlendi.
Resepsiyona katılan Pakistan'ın Kopenhag Büyükelçisi Sarwar, yaptığı konuşmada, "Bu, iki kardeş ülke arasındaki dostluğu, iş birliğini ve güçlü bağları kutlamak için harika bir fırsat" dedi.
Büyükelçi Tekin'in, Dışişleri Bakanlığı'nda Suriye Genel Müdürü olarak göreve başladığı öğrenildi.
Yeni Türk Büyükelçisi Burak Özügergin'in ise yakın zamanda Kopenhag'a gelmesi bekleniyor.