İran'dan ABD'ye nükleer uyarı
nahaber.comİran, ABD ile nükleer müzakerelerde aşırı taleplere karşı uyarıda bulundu.
İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü İsmail Bekayi, ABD ile dün gerçekleştirilen müzakere turuna ilişkin açıklamalarda bulundu. Bekayi, Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi'nin karşı tarafı nükleer konuyla ilgili aşırı ve mantık dışı taleplerini tekrarlamaması konusunda uyardığını ve İran'ın tutumunu açıkladığını söyledi.
Sözcü, nükleer konu hakkında çok kısa bir görüş alışverişi yapıldığını ancak ayrıntılara ilişkin hiçbir tartışma gerçekleşmediğini belirtti. Müzakerelerin içeriğine dair daha fazla bilgi vermeyen Bekayi, İran'ın nükleer programı konusundaki kararlılığını vurguladı.