İzmir Metrosu'nda kablo hırsızlığı seferleri aksattı
nahaber.comHırsızlık girişimi nedeniyle metro seferleri tek hattan yapıldı, yolcular mağdur oldu.
İzmir'de binlerce vatandaşın ulaşım için kullandığı metro hattında sabah saatlerinde kablo hırsızlığı girişimi yaşandı. Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Bölge ve Sanayi istasyonları arasındaki sinyal sistemini besleyen kablolar kimliği belirsiz kişilerce çalınmak istendi. Bu girişim sonucu sinyalizasyon sisteminde arıza oluştu.
Arızanın giderilmesi için çalışma başlatılırken, metro seferleri mecburi olarak tek hat üzerinden gerçekleştirildi. Trenler, yolcu güvenliği nedeniyle düşük hızda seyretmek zorunda kaldı. Özellikle Bölge ve Evka 3 istasyonları arasında aksamalar yaşandı.