Kayseri'de 224 öğrenci sadakat yemini etti
nahaber.comKayseri'de bir okulda 224 öğrenci, düzenlenen törenle sadakat yemini etti
Kayseri'de bir okulda 224 öğrenci, düzenlenen törenle sadakat yemini etti. Öğrenciler, Türk bayrağı önünde ellerini kaldırarak bağlılık andı içti. Törende öğretmenler ve veliler de hazır bulundu.
Okul yönetimi tarafından organize edilen etkinlikte öğrenciler, vatanlarına ve milletlerine bağlılıklarını ifade eden metni okudu. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.
Okul müdürü, yaptığı konuşmada, "Bu yemin, öğrencilerimizin milli ve manevi değerlere bağlılığını pekiştirmek amacıyla düzenlenmiştir. Gençlerimizin vatan sevgisiyle büyümesi en büyük temennimizdir" dedi.