Son DakikaSon Dakika
Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan lise öğrencileri
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comKeçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlere sertifikaları takdim edildi.