Konya Şehir Hastanesi C Kapısı 30 gün trafiğe kapatıldı
nahaber.comGirişler A ve B kapılarından yapılacak.
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1'inci Etap Yapım çalışmaları kapsamında, Şehit Burak Aydoğan Caddesi ile Şehit Bayram Olgun Caddesi kavşak kesişimi 22 Haziran 2026 tarihinden itibaren 30 gün süreyle araç trafiğine kapatıldı.
Konya Şehir Hastanesi tarafından yapılan duyuruda, C Kapısı'nın hem araç hem de yaya trafiğine kapalı olduğu belirtilirken, uygulamanın 30 gün boyunca devam edeceği ifade edildi. Geçici trafik düzenlemesi kapsamında hastaneye girişler yalnızca A ve B kapılarından yapılabilecek, çıkışlar ise sadece A Kapısı üzerinden gerçekleştirilecek.