Menteşe'de zeytinlik yangını kontrol altına alındı
nahaber.comMenteşe'deki zeytinlik yangını ormana sıçramadan söndürüldü, hasar tespit çalışmaları sürüyor.
Muğla'nın Menteşe ilçesine bağlı Düğerek Mahallesi'nde öğle saatlerinde zeytinlik ve ormanlık alan yakınında yangın çıktı. Çevredeki vatandaşların dumanları fark ederek 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunması üzerine bölgeye Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait bir arazöz ve polis ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, rüzgarın etkisiyle büyüme eğilimi gösteren alevlere müdahale etti. Yoğun çaba sonucu yangın, bitişikteki ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü. Bölgede soğutma çalışmaları yapılırken, zeytinlik alanda maddi hasar meydana geldi.