Son DakikaSon Dakika
Muğla, Avrupa’nın yeşil şehirleri arasına katılıyor
NaHaber1 dk okuma
nahaber.comMuğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın (EBRD) Yeşil Şehirler Programı’na katılacak. Londra’da imzalanacak mutabakat anlaşmasıyla Muğla’nın sürdürülebilir kentleşme, iklim uyumu ve çevresel yatırımlarına yönelik yeni bir dönem başlayacak.