Muş'ta çilek tarlasında 'kendin topla' konsepti
nahaber.comMuş'ta çilek üreticisi Emre Akın, devlet desteğiyle büyüttüğü tarlasında 'kendin topla, kendin ye' konseptiyle hasat…
Muş'ta çilek üreticisi Emre Akın, devlet desteğiyle kurduğu tarlasında bu yıl ziyaretçilere 'kendin topla, kendin ye' konsepti sunarak üretimi turistik bir deneyime dönüştürdü. Tarım ve Orman Bakanlığı'nın yüzde 50 hibe desteğiyle 7 dönüme çıkarılan alanda yaklaşık 5 ton ürün elde edildi.
Akın, üç yıl önce 2 dönümle başladığı çilek üretimini, devlet desteği sayesinde genişlettiğini belirtti. Hasat döneminde tarlaya gelen ziyaretçiler, kendi çileklerini toplayıp taze taze yiyebiliyor. Bu yöntem, hem üreticiye ek gelir sağlıyor hem de bölge turizmine katkıda bulunuyor.