Pendikspor'da babalar penaltı attı çocuklar tuttu
nahaber.comBabalar Günü'nde Pendikspor'da penaltı yarışması: Babalar çocuklarına gol atmaya çalıştı, kazananlara karpuz verildi.
Pendikspor Yenişehir Futbol Okulu, Babalar Günü dolayısıyla özel bir etkinlik düzenledi. Futbol okulunda eğitim gören çocukların babaları, sahada penaltı atışı yaparak çocuklarına gol atmaya çalıştı. Yıllardır çocuklarını tribünlerden izleyen babalar, bu kez sahada ter döktü. Renkli görüntülere sahne olan organizasyonda babaların heyecanı dikkat çekti.
Penaltı yarışmasını kazanan Sezgin Sancak ve Gökhan Cip'e 12 kiloluk karpuz hediye edildi. Etkinliğin sonunda babalar çocuklarıyla birlikte pasta kesti. Pendikspor Yenişehir Futbol Okulu Koordinatörü Ramazan Dur, "Babalar Günü'nü çocuklarımız ve velilerimizle birlikte sahada kutlamak istedik. Sporun birleştirici gücüyle ailelerimizi bir araya getirmekten mutluluk duyuyoruz" dedi.